Imagine

miercuri, 29 august 2012

Busy bags 1 - Trusa de doctorita

Nu e saptamana in care sa nu imi zica sa ne jucam de-a doctorul. Poate si de cateva ori intr-o saptamana.
Are 2 gentute set luate de la magazin, dar eu in saculet voi pune obiectele din poza.

I-am facut stampila cu numele ei deoarece oriunde mergem si gaseste stampila nu se dezlipeste de ea (la doctor, la farmacie, etc.). Ideea e ca asa o sa invete sa scrie si numele de familie :)

Ce am mai pus eu e acel mic carnetel si un pix cu sclipici roz. De ce am pus un carnetel. Dupa ce consulta pacientul domnisoara doctor ii scrie reteta. Cum facem noi asta? Mami ii dicteaza pe litere si ea scrie medicamentul respectiv. Mie imi convine de minune. Ea se joaca si repetam astfel literele.

Carnetelul l-am folosit si cand ne-am jucat de-a restaurantul. Ea imi lua comanda si dupa aceea imi prepara ce am comandat. Avea un carnetel si nota ce ii ceream eu (pui, suc, etc). Mami dicta pe litere, ea lua comanda :)

8 comentarii:

  1. stampila cu numele ei? ce idee buna!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ideea. Din ce ai facut stampila?
    Multumesc.

    crissy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am comandat-o. Am nimerit in Pta. Romana la coloane la un magazin cu xerox care face si stampile.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. In jur de 50 de RON. Stiu ca stampila in sine a fost 32 de RON si a mai costat bucata de cauciuc cu numele ei pe care au lipit-o.
      Erau unele mai subtirele, dar suficient de mari pentru ai incapea numele, numai ca nu aveau pe mov, roz sau rosu :) La noi doctorita care o tot vede are roz ... daca nu conteaza culoarea e mai usor.
      Si mai erau unele care se pliau si se inchideau gen stilou, dar mi-a fost teama ca o strica.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns :) Voi cauta sa ne facem si noi.

      Ștergere