Imagine

miercuri, 29 august 2012

Busy bags 2 - Katamino


Asta e mai mult un joc de sine statator. L-am gasit ieri, se numeste Katamino.

Ideea e ca are un despartitor negru care se poate pune intr-unul din lacasurile respective pentru a determina nivelul jocului.

Daca e pus la mijlocul plansei de joc, se poate juca in doi. Fiecare incepe sa aseze piesele de la capatul opus si castiga cel care ajunge primul la batul despartitor.

Copilul poate juca si singur. Ii puneti batul despartitor inainte si decideti cat de mare sa fie spatiul de completat.

Se pot face o gramada de combinatii.

2 comentarii:

  1. Ce interesant e jocul. Nu am mai vazut pana acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost la Casa Retro sa caut niste articole pentru craft sa fiu pregatita pentru anul care incepe.
      Initial am fost la librarie, dar nu am gasit tot ce vroiam si am dat un search pe net ... asa am ajuns la magazinul asta. Daca vine acasa nu o sa mai am timp sa alerg si am fost uimita de ce jocuri au acolo. Eu as fi vrut un Sudoku ... gasisem pe net Sudokid ... dar nu il aveau si mi-au pomenit de acest joc.

      Ștergere