Imagine

miercuri, 29 august 2012

Busy bags 4 - Lego patterns

Poate va intrebati de ce incep cu Busy bags 4. Nu am avut timp sa scriu descrierea la celelalte pachete. O sa incerc sa le aduc la zi.

Ideea ii apartine Roxanei si am aflat de ea de pe blogul lui Little Lucky. Mi-a placut asa de tare incat am decis sa alcatuiesc si eu cateva. Aici am citit despre aceasta idee.

Acest saculet se va baza in special pe activitati de pattern. Nu prea am lucrat cu M. asa ceva si as vrea sa vad cum stam la acest capitol. Exista o multime de ideei pe internet, eu am imprumutat aceasta idee de aici.

Duplo patterns deoarece folosim cuburi de Lego Duplo. Noi avem o cutie de cand am fost la Legoland si e una dintre jucariile folosite pe tot parcursul anului, impreuna cu bucataria de la mosul :)

Nu trebuie decat sa faceti cateva modele pe care copilul sa le urmeze. Le puteti desena pe hartie sau carton, ideal laminate. Eu le-am facut pe hartie. Dificultatea poate creste si ea prin numarul de cuburi (copilul poate repeta cifrele astfel). Am mai scos si cate o piesa din model, in asa fel incat cel mic va trebui sa recunoasca piesa lipsa, nu doar sa construiasca dupa modelul dat.

Am combinat asta cu puzzle-uri cu cifre la subsol. Noi pana la 10 ne descurcam. Ne straduim sa invatam de la 11 in sus .. numara dar nu le recunoaste momentan. Drept urmare, am bagat in acelasi plic puzzle-urile pe care le-am facut cand am discutat despre fluturasi. Activitatile cu fluturasi si locul de unde am luat puzzle-uri e mentionat aici.

Mai am cateva puzzle-uri in acelasi fel, puse in plic deja :) dar nu pot sa fac poza deoarece s-au descarcat acumulatorii. Restul sunt de la 1-9, 10-19, pana la 50. Le gasiti pe Confessions of a Homeschooler aici.



4 comentarii:

  1. Imi place ideea lego patterns. Trebuie sa o fac si eu :) Cu acesti busy bags fac si putina ordine in jucariile si fisele de lucru ale lui David. E ca si cum as avea un as in maneca avand acesti saculeti gata pregatiti, doar sa-i scot si joaca poate incepe. Iti multumesc ca participi cu idei in aceasta colectie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am facut curatenia de toamna (in loc de cea de primavara:)))
      Da, e mult mai bine sa le ai la un loc, nu sa stai sa cauti cand ai nevoie de ele.
      O sa incerc si varianta in care o las pe ea sa aleaga. Vreau sa vad ce o sa o atraga mai mult.

      Ștergere
  2. postarea aceasta imi place cel mai mult!:)
    ideile sunt grozave, nu-i asa, Roxana?:D
    si Laura lucreaza foarte frumos cu fetita ei.:)
    multumim pentru recomandari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va plac! :)

      O sa va spun daca au avut success imediat cum se intoarce din vacanta :)

      Ștergere