Imagine

vineri, 31 august 2012

Busy bags 6

In acest saculet o sa pun urmatoarele lucruri:

1. Foarfeca si sabloane de decupat.

Am luat aceste modele fie din pachetele cu litere de pe Confessions of a Homeschooler, fie de aici.

2. Sabloane ca sa exersam mana pentru scris.

Acestea fac parte din pachetul "Luca invata sa scrie" pe care l-am gasit pe Didactic.
Eu le-am decupat in parte si le-am facut cat enuntul ca sa nu mai arate a fisa de lucru. Asa i se pare ca le termina mai repede.

3. Puzzle

 Un puzzle cu Rapunzel, eventual luam si papusa sau ne uitam la film :)












4 comentarii:

  1. Trebuie sa-mi fac si eu cateva modele de taiat cu foarfecul. A fost o vreme cand David voia toata ziua sa taie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le am pe acestea de anul trecut si as vrea sa le consumam. Nu am cautat inca, dar poate sunt si imagini mai mari pe care sa incerce sa le decupeze. Daca ai asa ceva, sa-mi spui si mie. Merci :)

      Ștergere
  2. sunt foarte bune fisele acelea pentru taiat, multumim pentru propunere si pentru link!:)

    RăspundețiȘtergere