Imagine

marți, 28 august 2012

Vacanta e pe sfarsite

Ne apropiem cu pasi repezi de deschiderea noului an scolar. Daca nu se schimba legea in toamna (asteptam cu interes sa aflam), acesta este ultimul an de gradi. Suntem in grupa mare. Mereu ma intreba daca e cea mai mare. Da, acum esti in grupa cu cei mai mari copii din gradi. Nu pot sa-i zic ca e cea mai mica din grupa ei pentru ca se descurajeaza si nu vreau asta :D

Ultima luna buburuza a petrecut-o la bunici, drept urmare am putut sa fac mici modificari prin casa, inclusiv in camera ei. Covoarele sunt la curatat, perdelele la uscat ... am scos de pe pereti abtibildurile cu personajele din desene animate, jucariile de bebelusi au disparut si ele din poza.

Am reusit sa ii pun toate jucariile micute intr-o cutie sub birou, am pregatit o cutie speciala doar cu plastilina, forme de modelat si diversele accesorii necesare acestui fel de activitati. M. ii place foarte multa sa mestereasca.
Mi-a lasat impresia ca s-a cam plictisit de "fisele" pe care le-am lucrat pe parcursul anului anterior. Trebuie sa imi schimb si eu "sursele" de inspiratie de la preschool la kindergarten. O sa ma axez mult pe jocuri si activitati practice ... asta daca o sa ma ajute si imaginatia :)) M-am dotat cu pom-pom-uri, ochisori mobili, foi colorate, sclipici, pahare de carton, etc. Aveti o parte mai jos ;)

Am facut curat si in birou ... i-am luat foarfeca roz, guma sub forma de ciupercuta, etc ... tot ce ar putea sa o atraga.

 Astazi am fost sa ma uit dupa decoratiuni de toamna. As vrea sa facem cand se intoarce acasa un "colt al naturii", daca pot sa-i zic asa. Anul trecut am avut un frumos poster cu Zana Toamna.
Cam asa arata in acest moment. Vom adauga castane, mere, crizanteme, pomi si frunze cand o sa fim impreuna.

Am citit despre busy bags aici. Mi-a placut mult ideea si o sa incerc sa fac si eu cateva zilele acestea pentru a fi pregatite cand se intoarce acasa. Una va fi gen trusa de doctorita.

4 comentarii:

  1. chiar azi am vazut la Kaufland decoratiuni pentru Halloween: frunze, dovleci, arici si tot felul de chestii simpatice, in ton cu culorile toamnei.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super, o sa incercam sa ajungem si noi :) Merci mult

      Ștergere
  2. hei! pozele astea n-au fost cand am trecut eu prima data pe aici, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu erau :) Le-am facut cand am ajuns acasa :)

      Ștergere