Imagine

marți, 25 septembrie 2012

A, B, C ... Acum e toamna iar

Daca tot am cantat "A,a, a acum e toamna, da!" haideti sa repetam literele, sa vedem ce mai tinem minte dupa aceasta frumoasa si bine meritata vacanta de vara. Prima vacanta de vara in care am stat acasa :))

Astazi am apelat la monstrul literelor.

Am scos la imprimanta niste veverite dragute care tin in mana cate o ghinda cu cate o litera. Le-am luat de aici.
Buburuza a luat fiecare veverita in parte. Veveritele aveau in mana ghinde cu litere mari de tipar. Ce recunoastea ramanea la ea, ce nu stia, ajungea in burta monstrului. Mami ii tot spunea cu o voce shimbata: "Ce foameee imi eeee!".
Mai erau cartonase care aveau desenate pe ele doar ghinde cu litere mici de tipar. Am avut o regula speciala in acest caz. Noi nu am trecut prin literele mici de tipar, suntem la inceput de drum. De data asta buburuza incerca sa zica ce litera era scrisa pe ghinda. Daca ghicea sau nu, ramaneau la ea cele mici, doar ca pe cele pe care nu le stia le punea separat.

Tare distractiv a fost :)


2 comentarii: