Imagine

luni, 10 septembrie 2012

Arici pogonici

Astazi as fi vrut sa ne jucam cu ghindele pe care le-am cules in week-end. Dar, cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ am ajuns sa realizam un arici pogonici.

Am folosit ca si sursa de inspiratie un kit pentru craft-uri de toamna pe care l-am gasit aici.

Noi nu avem in casa pom-pom-uri de culoare maro, asa ca am improvizat cu ceea ce aveam si a iesit un arici foarte colorat :)


Si daca tot am inceput cu un arici, de ce sa nu desenam unul folosind pasii de aici?
Buburuza a decis ca un arici trebuie sa aiba si picioare, in caz ca va intrebati de ce nu respecta modelul :)

6 comentarii:

  1. hihi, ce simpatic e!:)
    stii ca ti-am laudat suportul ala de creioane pe FB, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pom-pom-ul sau desenul?:P
    Da, am vazut postul cu suportul :) Merci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primul, primul.:)
      al doilea pare mai serios, asa, de intelectuali.:P

      Ștergere
    2. Hahaha ... daaa ... suntem in perioada in care invatam sa desenam ... trebuie sa pun o poza cu o fetita sa vedeti cum deseneaza degetele ... parca ar fi niste carnaciori :)

      Ștergere
  3. Ce haios e ariciul vostru! Si ce nas mare are :)))

    RăspundețiȘtergere