Imagine

miercuri, 19 septembrie 2012

Cate seminte are marul?

Am gasit o idee super interesanta aici dar era dedicata mingilor de rugby. Mi-a placut asa de mult ideea incat am modificat-o putin. Eu am folosit mere si nu am folosit-o doar pentru a numara ci pentru a aduna.

Am folosit un carton rosu pentru mere si unul mai subtire galben pentru interiorul merelor. Am facut conturul pe cartoane folosind sabloanele de aici dupa care le-am decupat.
Dupa ce am lipit partile reprezentand mijlocul merelor peste cartonul rosu (marul propriu-zis), le-am taiat pe jumatate si am desenat semintele. Am desenat pe fiecare jumatate seminte de la 1 la 6 ca in imaginea de mai jos. Imi pare rau ca nu mi-au iesit semintele la acelasi nivel. Poate ar fi trebuit mai intai sa le desenez pentru a fi la acelasi nivel si abia mai apoi sa le tai.
Am mai realizat si 12 frunzulite cu numere de la 1 la 12 folosind acelasi sablon si carton verde.
Eu am realizat 6 mere deoarece atatea ies dintr-o foaie A4 de carton.

Ce puteti face cu aceste mere. Puteti sa adunati semintele si sa gasiti frunza cu rezultatul corect.
Mai puteti ordona crescator, descrescator, sau gasi vecinii numerelor.

12 comentarii:

  1. Imi place! Si noi suntem in cautare de activitati cu mere. Sigur imprumutam si noi ideea, multumim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu putem deshide pagina cu sabloanele :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, am dat copy-paste la mai mult decat trebuia. Greseala mea ... am scris articolul aseara destul de tarziu dupa ce le-am mesterit... Gata, am modificat si ar trebui sa mearga acum :) Sa-mi spui daca nu reusesti.

      Ștergere
  3. foarte bine ai adaptat activitatea, bravo!
    sa mai faci d-astea.:)

    [si da, sa desenezi inainte sa decupezi :)]

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci :)

    Ma pregatesc de un pom cu litere ... cum prind ceva timp liber sa-l mesteresc o sa postez mai multe detalii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut activitatea voastra si am imprumutat-o si noi:http://miculaiciuc-carmenita.blogspot.ro/2014/11/educatia-de-acasa.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa citesc asta!

      Tare frumase merele voastre si activitatea pe masura.

      Va mai asteptam pe la noi!

      O toamna cat mai frumoasa va dorim,
      Laura

      Ștergere