Imagine

miercuri, 5 septembrie 2012

Crenguta de toamna in culori vesele

Pentru astazi am ales sa mesterim un tablou din nasturi. Am facut o ramura de copac cu frunze din nasturi, totul in culorile toamnei. Bine, aproapre totul a fost in culorile toamnei. Asta pentru ca nu a putut sa lipseasca rozul, plus ca eu am cumparat si cativa nasturei verzi si buburuza mi-a atras atentia ca verdele nu este o culoare a toamnei :)

Am folosit un carton de un galben pal (in poza se vede alb :( ) si nastureii din imagine.
In ideea originala foloseau o crenguta adevarata. Eu am desenat o crenguta si frunzele cu creionul pe carton. In interiorul frunzelor desenate am inceput sa lipim nasturi.
 La sfarsit am subliniat ramura cu marker-ul.

Ideea am gasit-o aici.
 


6 comentarii:

  1. Ce frumos arata crenguta voastra! De unde ai cumparat nasturii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim :)
    Nasturii sunt de la Casa Retro (http://casaretro.com/).

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa inramezi tabloul, da?! E tare frumos si ar fi pacat sa nu va laudati cu el :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc :) Trebuie sa ma interesez cum si unde :)

      Ștergere
  4. foarte frumos a iesit, bravo!=D>
    stiam ideea, o sa incerc sa o fac si eu.:) [si sa nu mai aman :P]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept poza ;) si poate cateva idei cu ce as mai putea realiza din nasturii ramasi :)

      Ștergere