Imagine

vineri, 28 septembrie 2012

Fructe si legume (1)

Urmatoarea saptamana, daca nu chiar urmatoarele doua saptamani, vor discuta la gradi despre anotimpul toamna. Unul dintre subiectele de discutie vor fi fructele si legumele de toamna.

Am fost cu buburuza in piata la cumparaturi si am recapitulat vizual legumele si fructele care erau expuse asa cum va povesteam aici.

Daca pana acum am avut diferite activitati cu fructe, am adunat, am repetat literele, am desenat si mesterit adevarate opere de arta, de data aceasta as vrea sa discutam un pic despre caracteristicile lor.

In urmatoarele zile vom discuta despre cum cresc ele, despre semintele lor, despre tipul lor. Tati a venit cu ideea de a cumpara o sera. Eu vroiam sa folosesc metoda clasica cu fasolea la incoltit, dar am cumparat o mini-sera si buburuza pare tare incantata. A renuntat la Little Pony pentru ea. Ii place mai mult ideea de a avea patrunjel crescut de noi. Poate asa o sa manance patrunjelul :))

Pentru inceput am pus fasole, echinaceea si busuoic in ghivecele care au venit cu sera. Intr-o tavita am pus separat cateva boabe de fasole ca sa le vada cand vor creste. Buburuza e responsabila cu udatul lor zilnic si va vom tine la curent cu evolutia lor.



6 comentarii:

  1. Ce faina e sera! Se pare ca micuta ta e o fire foarte curioasa :) Spor la invatat! Abia astept sa vad plantele crescute in sera voastra :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au inceput sa incolteasca :) O sa pun o poza noua cu ele in curand :) Daaa ... e curioasa, dar se plictiseste la fel de repede :P

      Ștergere
  2. mai, mai, dar ce inventie!:)
    foarte interesanta.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce imi place cel mai mult din toata povestea asta? Faptul ca buburuza e responsabila sa le ude zilnic si chiar o face :)

      Ștergere
    2. pana la urma, cred ca acesta e unul din scopurile "jucariei" educative, sa responsabilizeze copiii :)

      Ștergere
    3. Asa este. Sunt curioasa cat o sa dureze la noi :)

      Ștergere