Imagine

duminică, 9 septembrie 2012

La castel

Unul din locurile preferate ale buburuzei este locul de joaca din parcul Izvor. Ea ii zice "la castel". O sa vedeti din pozele de mai  jos de ce ii spune asa :)

Astazi fiind Duminica am petrecut ziua in 3. Bun, care e planul. Pai, mergem in parcul Izvor. M. merge la castel si putem sa culegem si ghinde pentru ca aici se gasesc. E toamna si nu puteam sa ratez ocazia. Cu ghindele o sa vedeti intr-un post viitor ce vom face :)

Am ajuns la castel, vremea super afara. Nici frig, nici foarte cald. M. s-a dat in toate minunile din parc.
Dupa ce s-a dat in topoganul mare zicea: "Tati, e super, inca o data si gata! Ce frica mi-a fost!" :)

Am reusit sa o luam de la castel si am mers sa culegem ghinde.
Pana la urma mami a cules ghindele si ea s-a plimbat cu o bicicleta pe care am inchiriat-o din parc.
As fi vrut sa culegem si castane dar nu cazusera inca pe jos ... mai asteptam pana week-endul viitor :) 

Sper ca ati avut un week-end frumos! O saptamana usoara va dorim!


2 comentarii:

  1. am fost acolo! e foarte, foarte fain, sper sa se pastreze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 2 leagane sunt deja "desfiintate" dar ramane unul din locurile frumoase si cu un loc de joaca destul de mare.

      Ștergere