Imagine

joi, 20 septembrie 2012

Mar din nasturi

Ne-a placut asa de mult crenguta realizata din nasturi incat am decis sa mai folosim nasturii ramasi si la alte craft-uri.

Tare as fi vrut sa realizam craft-urile cu mere in saptamana dedicata fructelor de toamna, dar cum mai e ceva pana atunci, o sa mesterim o parte din ele pe parcurs si sigur vom gasi idei noi pentru saptamana respectiva :)

Ideea am preluat-o de aici. Gasiti in articolul cu ideea respectiva sablonul pentru mar. Noi am folosit sablonul  pe care il aveam deja de la jumatatile de mere (aici). Am desenat marul pe o bucata de carton si ne-am pus pe treaba. Rezultatul ... il gasiti mai jos.

Sa nu uit ... am  adaugat si o pereche de ochisori mobili ca sa participam cu marul la concursul lansat de Little Lucky si Giggles.

2 comentarii: