Imagine

duminică, 23 septembrie 2012

Matematica de toamna

Astazi am facut cateva exercitii de matematica.

Am gasit un pachet de toamna cu exercitii de matematica. Am trecut prin cateva dintre ele. Ne-au mai ramas activitatile cu zar, dar poate o sa le facem maine. Pachetul in gasiti aici.

Buburuza a decupat cifrele de la 1 la 20 si de la 10  la 100 (din 10 in 10) pe care le-a lipit pe foile respective si le-a scris pe linie punctata.
Am facut adunari cu piese de domino si am scris cifrele lipsa.

Am mai avut o fisa cu mere cu cifre de la 1 la 20 (cu linie punctata) pe care le-a scris (fisa am gasit-o aici - nu mai am link-ul exact asa ca va dau doar site-ul).

La sfarsit tati  a incercat sa-i explice buburuzei mai bine cum sta treaba cu cifrele "mari". A facut pe tabla un tabel pe grupe cum spunea el. O sa vedem pe parcurs daca o sa dea roade :)

Cam asta a fost pentru azi ... o seara frumoasa va dorim! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu