Imagine

joi, 13 septembrie 2012

Sa socotim cu ursuletii

Am tot incercat sa fac adunari simple cu M. I-am arata cu betisoare, cu obiecte, am luat tot felul de fise de pe internet ... nu stiu daca nu intelegea sau daca pur si simplu nu vroia.

Am descoperit astazi un joc si nu am rezistat sa nu-l cumpar. Recunosc ca am ezitat un pic. Mai era un joc cu un castel foarte frumos si ma gandeam ca ea l-ar vrea clar pe ala in favoarea acestuia cu adunari si scaderi.

Am cumparat jocul cu ursuleti si acasa ne-am jucat cu el. A fost mai bine decat ma asteptam ... din punct de vedere al socotelilor, nu a ambitiei ei de a castiga :))

Sa va arat jocul.

Il pot juca intre 2 si 4 jucatori. La mijloc exista un cosulet cu 28 de margele de lemn rosii care se vor a fi mure. Exista 4 snururi si un set de cartoane de joc. Puneti cosul cu mure in centru si de jur imprejur se aseaza cartoanele de joc cu fata in jos. Fiecare jucator trage pe rand cate o carte. Poti avea desenat un urs cu fata spre voi care tine in mana un numar de mure. In acest caz aduni pe snur acel numar de mure. La bilutele existente mai adaugi cate indica cartea de joc. Daca ursul e cu fata intr-o parte, trebuie sa oferi numarul respectiv de mure si sa scazi bilutele de pe snur.


Noi am avut un tabel si M. scria operatia de fiecare data.

Imi place jocul deoarece nu dureaza mult si buburuza in sfarsit a facut singura adunari si scaderi.

4 comentarii:

  1. Pare foarte interesant jocul si m-ar interesa pt fetita mea de 5 ani. De unde l-ai cumparat?
    Multumesc,
    Carmen

    RăspundețiȘtergere