Imagine

marți, 18 septembrie 2012

Speriem ciorile?

Oricat as vrea sa nu ne atingem de foaie si de creion, tot mai e necesar sa facem acest lucru din cand in cand deoarece suntem in grupa mare si acum, acum vom merge la scoala. Am mai mentionat ca nu o sa fac cu ea fise acasa in putinul timp pe care il petrecem impreuna.

Ca sa fac activitatea mai placuta o combin cu cea in care am realizat o sperietoare pasnica si cu un pic de pictura :)

Exista un pachet dedicat sperietorilor de ciori. Nu am luat decat partea de hand-writing din el deoarece stim sa numaram obiecte pana la 10 si sa le asociem cu cifra corecta (as enerva-o daca i le-as da ... au mers foarte bine anul trecut la noi).
Asa ca am luat si am decupat frumos doar exercitiile de hand-writing si le-am pus impreuna cu o sperietoare de colorat.
Pachetul il gasiti aici iar sablonul de colorat aici.

Am fost cu ea la librarie si si-a ales un set de acuarele cu sclipici. A se remarca sperietoarea :)) De atunci numai cu astea picteaza ...

M. e atrasa pe langa activitatile practice si de jocuri logice de gen labirint. Am o gramada printate, nu se stie niciodata. Am ales acum 2 cu o sperietoare ... ca sa fim in ton cu tema. Aici le gasiti pe cele folosite de noi astazi (sunt pe diferite nivele de dificultate in functie de varsta).

Pentru ca nu s-a plictisit dupa aceste exercitii i-am mai dat o fisa unde sa scrie cifrele lipsa. M-am bucurat sa vad ca s-a descurcat si la cele mai mari decat 10.
Fisa o gasiti aici.

Daca ne ramane timp la culcare o sa citim si o poveste in engleza. "The Lonely Scarecrow". Daca vine Mos Ene pe la gene mai devreme, o citim in alta zi ... ca doar nu au intrat zilele de toamna in sac :))

Totul a fost pus in cutia surprizelor pentru ziua de azi :)

2 comentarii:

  1. ce mult imi plac toate!:)
    ti-am pus postarea in colectia busy bag.

    multumesc mult ca ne impartasesti si noua toate aceste materiale pe care le gasesti pe internet, stiu ca e de munca sa le cauti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag!

      Ma bucur sa vad ca iti plac aceste materiale :)

      Ștergere