Imagine

miercuri, 12 septembrie 2012

Sperietoarea

Astazi un nou subiect pe teme de toamna ... SPERIETOAREA de ciori :)

Ne-am gandit sa realizam o sperietoare de ciori din bete gen cele de inghetata (noi am avut unele un pic mai late).

Nu e greu de realizat. Aveti nevoie de un carton pe care sa lipiti betele pentru stabilitate, ochisori mobili si fetru pentru a decupa suvitele de par, palaria si nasucul.

Sperietoarea noastra arata asa in final:
Si daca am folosit ochisorii mobili pentru a o insufleti, vom participa cu ea la concursul lansat de Little Lucky si Giggles.

Sa nu uit ... ideea e preluata de aici.



4 comentarii:

  1. pare pasnica sperietoarea voastra :)) avem si noi una pe lista :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam da ... am facut si un monstrulet si numai a monstrulet nu arata cu tot cu cei 3 ochi ai sai ... o sa urmaresc sa vad cum va fi sperietoarea voastra. Eu am lucrat prima oara cu betele astea ieri si am un pic de probleme cu ele ... trebuie sa mai exersez ... de la aracet mi s-a cam umflat una. Ce tip de lipici folosesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc adeziv universal de la bison sau adeziv pentru tehnica servetelului ( e ca aracetul, doar ca se usuca mai repede si e mai fluid ). Ca sa nu se mai umfle trebuie sa folosesti un adeziv care sa se usuce repede.

      Ștergere