Imagine

miercuri, 3 octombrie 2012

Alfabetul - litera A

Little Lucky a venit iar cu o idee cum numai ea putea sa gaseasca :)

De aceasta data totul a inceput cu un proiect secret. Da, da, secret. Ca sa nu dezvalui eu secretul, va invit aici pentru a citi mai multe amanunte.

Va spun doar atat. In fiecare zi va va arata cate un colaj cu litera zilei. Colajul e realizat din poze trimise de bloggerite provocate de catre Little Lucky :)

Prima litera din alfabet, litera A. Mai jos gasiti poza pe care noi am trimis-o.
Colajul dedicat literei A (cu poze unele mai interesante decat altele) il gasiti aici.

Urmariti-ne pe parcursul intregii luni si veti vedea cum ne-am imaginat noi alfabetul :)

2 comentarii:

  1. Buna ziua! Ma bucur ca am descoperit acest blog,mai ales ca si eu am cls.pregatitoare .Poate putem face schimb de materiale,dar si de idei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ne vizitati si sper sa descoperiti aici lucruri cat mai interesante!
      Noi lucram acasa cu buburuza, eu nu sunt cadru didactic, lucrez cu ea in paralel cu scoala cum mi se pare mie mai bine. Orice sfat este bine venit si il primim cu drag!
      Va asteptam in continuare in micul nostru spatiu virtual!

      O seara frumoasa,
      Laura

      Ștergere