Imagine

marți, 30 octombrie 2012

Cele 5 simturi / The 5 senses

Cand am cautat activitati cu si despre simturi am intrebat-o pe Little Lucky daca are astfel de activitati la ea pe blog. In schimb a venit cu ideea crearii unei noi colectii pe aceasta tema.

Totul a inceput cu Doamna Simtila. Gasiti detalii despre acest personaj in acest articol.


Daca vreti sa vedeti ce activitati am facut cu buburuza pe aceasta tema, le puteti gasi aici.

Am gasit o poezie tare draguta despre simturi pe care o sa o mai scriu si in acest articol. Am cautat-o dupa ce am discutat cu Roxana care a fost tare draguta si mi-e impartasit ideile ei pe aceasta tema.

Simturile

Eu cu ochii, dragi copii
Vad papusi si jucarii.

Cu urechile, oricand,
Aud fiece cuvant.

Limba si cu cerul gurii
Imi spun gustul prajiturii.

Degetele-mi spun si ele
De sunt moi, chiflele mele,

Iar cu nasul adeseori,
Sorb parfumul tot din flori.

Textul poeziei este preluat de aici.

Daca ai si tu sugestii de jocuri si activitati legate de cele 5 simturi ale omului, te invitam sa adaugi linkurile postarilor tale in colectia noastra dand click pe broscuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu