Imagine

luni, 15 octombrie 2012

Cos cu fructe

Astazi am luat buburuza mai devreme de la gradi ... am un pact cu ea ... cand lucrez de acasa, daca este cuminte si mananca tot la gradi, o iau dupa masa de pranz sa doarma acasa.

In drum spre gradi am trecut prin piata si am gasit capsuni. Am luat cateva deoarece buburuzei ii plac tare mult.

Intoarse acasa am realizat un mic cosulet din fructe. E tare usor de realizat si cei mici vor fi incantati. Buburuza a mancat tot cosuletul fara sa stea pe ganduri.

Ca si ingrediente am avut un pepene mic galben (tati ma corecteaza mereu ca e turkistan si nu galben), cateva capsuni, un mar si bete de frigarui. Imi pare rau ca nu am avut si boabe de struguri.

Am taiat pepenele pe jumatate, am scos samburii dintr-o jumatate si am scobit miezul. Din miezul scos, cubulete de mere si capsuni am realizat frigaruile pe care le-am infipt in coaja de pepene. Cand am scos miezul am avut grija sa nu-l scobesc de tot. Am lasat un pic de miez cat sa tina betele cu fructe.

8 comentarii:

  1. astea numai fructe de toamna nu-s.:)))
    sa pui si inghetata in colectie.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pere nu-mi mananca mandra, struguri doar din aia fara samburi si despre gutui cica ii face gura punga :D

      Ștergere
    2. categoric, stie ce vrea.:D

      eu ma gandeam la ce fructe am ajuns sa cumparam toamna.:))

      Ștergere
    3. :)) Ca tot vorbim de fructe si tocmai am citit postul tau cu camara ... dulceata de nuci (pentru tati), de cirese albe si de capsuni (pentru mandra) :)) facute de mama trebuie sa recunosc :D dar am camara :P

      Ștergere
    4. sa stii ca as manca si eu dulceata de nuci. nu cred ca am gustat vreodata, dar sunt curioasa.:)

      Ștergere
    5. De vreo 8 ani de zile mama ne tot trimite ... dar sa stii ca nu am gustat pana acum ... cu toate ca el o lauda ... astazi o sa o incerc :)

      Daca ne vedem candva aduc un borcan :)

      Ștergere