Imagine

miercuri, 24 octombrie 2012

Festivalul toamnei 2012

In fiecare an in luna Octombrie la gradinita are loc Festivalul Toamnei.

Imi aduc aminte cu drag de primul festival la care am participat cu buburuza. Se intampla in urma cu 3 ani si nu pot sa cred cat au crescut protagonistii din fiecare an ai acestui eveniment.


In acest an a fost sub forma de lectie deschisa. Am putut vedea ce au invatat cei mici, inclusiv la limba engleza, si am realizat un tablou de toamna. Pentru mami a fost un moment bun de a lua aminte la tipul in care se lucreaza cu cei mici si nu pot sa zic decat ca mi-a placut deoarece totul este sub forma de joc.
Jocurile pe care le-am vazut o sa le folosesc si eu acasa la diverse teme ce vor urma.

Tabloul l-am lucrat impreuna la indicatiile buburuzei. Eu am avut rol de executant doar :)) Am colorat cerul dupa conturul buburuzei. Am lasat-o pe ea sa aleaga modelul si culorile. Nu imi explic cum le combina, dar se pare ca ii nimeresc :))

O toamna frumoasa va dorim in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu