Imagine

luni, 22 octombrie 2012

Floricele in farfurie

Saptamana aceasta la gradi buburuzele vor discuta despre flori (flori de toamna in special).

Astazi i-am pregatit o gustare cu flori :)) sa fim in ton cu tema.
Ideea am preluat-o de aici si am modificat-o un pic in functie de fructele pe care le aveam in casa.


Pentru a realiza floricelele am folosit capsuni si struguri pentru petale, coaja de mar pentru codite, banana pentru mijlocul lor si struguri pentru frunzulite.
Soarele l-am facut din banana si razele din mijlocul de la mar.
Iarba e din cubulete de mar.

In aceasta vara am plantat o muscata. Va povesteam aici despre asta.
Ca o surpriza muscata tocmai a inflorit. Ce poate fi mai frumos daca vorbim despre flori in aceasta saptamana? Bucuria buburuzei a fost de nedescris :)


2 comentarii:

  1. ce frumoase sunt! a vrut buburuza sa le manance? ai mei nu prea se indura sa strice "tabloul" :)))

    RăspundețiȘtergere