Imagine

luni, 1 octombrie 2012

Fructe si legume (2)

Vineri am inceput seria lectiilor dedicate fructelor si legumelor.
Totul a debutat cu achizitionarea unei sere pentru ca buburuza sa vada tot procesul. Daca vreti sa vedeti mica noastra sera, am povestit despre ea aici.

Sambata si Duminica fiind week-end, sau cum zice buburuza "zilele in care stam acasa", nu am "lucrat" sau "mesterit" ceva anume. Sambata am fost la patinoar iar Duminica si-a ales singura ce sa faca.

O alta idee venita de la Miss a fost aceea de a lasa afara, la libera vedere, materialele cu care intetionez sa lucram. In acest fel isi poate alege singura ce are chef sa faca. Si sa stiti ca functioneaza.

Duminica a lucrat pe cartonasele din setul "Cunoasterea mediului" (5-6 ani) de la Editura Gama. Numai bune pentru a recapitula repede caracteristicile anotimpurilor, fructele si legumele de toamna, etc. Initial i-am selectat doar cartonasele cu aceste teme.

La o prima trecere in revista avem de repetat partile componente de la o planta (radacina, tulpina, frunze), plantele care cresc in pamant si care deasupra, fructele si legumele de toamna (de gutuie se pare ca nu auzise pana acum). O sa incerc sa caut cat mai multe poze, daca stiti anumite surse, va rog sa-mi spune-ti si mie.
Mai era un cartonas interesant. Era o farfurie cu mancare gatita si jos erau diverse legume. Trebuiau sa incercuiasca legumele folosite pentru a gati mancarea respectiva. Surprinzator ... dar nu a ghicit faptul ca, cartofii prajiti sunt facuti din cartofi :)

3 comentarii:

  1. Laura, uite o carte in engleza, e perfecta pentru tema voastra: http://www.storyjumper.com/book/index/2234/Vegetable-Soup-A-to-Z

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super, multumim mult!

      Carticica pica la fix. Maine e ziua dedicata literelor si vreau sa fac cu ea supa de zarzavat ... ce putea fi mai potrivit? :)

      Ștergere
    2. Ce mult ma bucur ca iti va fi de folos :)

      Ștergere