Imagine

marți, 2 octombrie 2012

Fructe si legume (4) - Stampile din mar


Astazi as fi vrut sa terminam activitatile cu si despre mere. Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ nu am reusit decat una dintre ele.

Daca va intrebati ce am facut ... am pictat pe o sacosa cu jumatati de mere.

Ca si materiale am cumparat o sacosa micuta simpla, o pensula, vopsea pentru materiale textile (roz). Toate le-am cumparat de la Casa Retro.

Inainte de a incepe activitatea am fost la piata si am cumparat cate un mar din toate tipurile care erau disponibile pe tarabe.

Si-a ales un mar cu care sa picteze, mar pe care l-am taiat in doua. M-am inarmat cu o multime de servetele (la care nu am apelat deoarece a lucrat surprinzator de curat) si cu un carton pe care l-am bagat in sacosa ca sa nu iasa vopseaua si pe partea cealalta. Prima parte a teoriei am citit-o :)) Nu mi-e clar ce trebuie sa fac dupa ce se usuca, dar mai am timp sa ma documentez pana maine.

Nu e deloc greu de realizat. Pe jumatatea de mar aplicati vopseaua cu pensula si aplicati stampila pe sacosa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu