Imagine

marți, 9 octombrie 2012

Fructe si legume (5) - Fasolea

Despre fructe am tot vorbit in ultima perioada. Prin urmare, astazi am discutat despre fasole :)

Daca ati citit posturile anterioare o sa ghiciti ce e cu aceasta planta :))
Este fasolea plantata de buburuza in sera nu cu mult timp in urma. A crescut si tati a mutat-o intr-un ghiveci. Totul a inceput aici.

Prin intermediul acestui mic experiment am avut ocazia sa vedem live etapele de crestere a fasolei. Astazi am repetat despre ciclul de viata al plantelor. In mare am recapitulat discutia din postul despre mar. Am vrut sa verific ce a retinut in urma discutiei respective.

O sa incheiem seara cu o poveste in engleza. A trecut ceva timp de cand am citit cu buburuza in engleza si acum e o ocazie buna. Cartea Jack si vrejul de fasole o avem in engleza.
E in genul celor despre care v-am mai povestit si care mie imi plac la nebunie. Au o grafica frumoasa, nu sunt foarte lungi si au poze in locul anumitor cuvinte. Cu ajutorul acestor carti citim impreuna. Cand vede poza buburuza spune cuvantul in engleza.
 O seara frumoasa va dorim!


2 comentarii:

  1. Fasolea ta imi trezeste niste nostalgii... Cand eram mica, impreuna cu prietenele mele, am plantat niste boabe de fasole intr-o chestie din beton cu pamant din fata blocului. Fasolea a crescut mare, era foarte deasa si facuse flori frumoase, eram toate asa de mandre de ea! pana intr-o zi cand s-a trezit cineva sa o smulga toata :-( Niciodata n-am inteles rautatea asta gratuita a unor adulti... Cred ca e timpul sa incep si eu un experiment similar cu Eliza, sa vada ce se intampla cu un bob ingrijit si udat corespunzator :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi a crescut un fir lung si subtire ... chiar sunt curioasa daca o sa infloreasca ... in schimb mandra aduna seminte de peste tot acum ca sa le planteze :))

      Ștergere