Imagine

vineri, 5 octombrie 2012

Fructe si legume (5) - Legume din spuma

Daca am tot discutat despre mere, ar fi timpul sa ne indreptam atentia si catre legume :)

Initial as fi vrut sa folosesc legumele pentru a recapitula alfabetul. Am vrut sa construiesc cate o leguma pentru fiecare litera din alfabet si sa scriu litera respectiva pe ea. Am renuntat pana la urma deoarece buburuza a avut o idee mai buna :) Despre ea o sa va povestesc mai tarziu deoarece nu am pus-o nici noi in practica inca :))

Intre timp am confectionat o serie de legume din foi A4 de spuma de diverse culori.


Ca si mod de lucru am desenat conturul pe foile respective si le-am decupat. Mai apoi am lipit coditele. Dupa ce s-au uscat am desenat cu carioci pentru a le da o forma cat mai aproape de realitate (sper sa nu se stearga).

Ce parere aveti de legumele noastre?

6 comentarii:

  1. Mie imi plac :) Arata foarte real. Bravo pentru reusita!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt bine realizate.:)
    puteti sa faceti si-o salata [de legume].:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Legumele arata frumos, am facut o greseala totusi. Le-am desenat cu carioci normale si cand pui mana pe desen iti ramane desenul imprimat. Cred ca trebuia sa le desenez cu carioci din alea permanente. Din pacate nu mai am spuma sa le refac si nu stiu cand o sa ajung la magazinul respectiv.

    RăspundețiȘtergere
  4. cu ce ati lipit coditele din spuma?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu lipici lichid din acela transparent. Eu am unul de la Cora de la papetarie.

      Ștergere