Imagine

sâmbătă, 6 octombrie 2012

Frunze scrise - exersam mana pentru scris

De anul trecut am inceput sa lucram fise, caiete, tot ce am gasit si aveau exercitii de scriere. Am inceput cu cele pe linie punctata, asa numitele pre-writing skills. Se gasesc o multime de exemple. Daca vreti va pot spune cateva dintre cele pe care mi le mai amintesc.

Am incercat tot felul de caiete speciale pe nivelul ei de varsta, caiete pe care le-am gasit in librarii. In toamna am cumparat un astfel de caiet pentru grupa mare. Daca pentru restul "materiilor" noi lucram acasa prin jocuri si activitati practice, la capitolul scriere am apelat totusi la caietele frumos colorate :)

Bun, numai ca apare o mica problema ... buburuza nu mai vrea sa scrie pe linie punctata. Imi spune ca ea stie sa le faca singura si nu are nevoie de linie punctata. La gradi lucreaza pe caiet de matematica, acasa nu prea o tenteaza din cate am observat eu. Chiar daca am incercat sa o atrag cu coperti care mai de care mai colorate.

Intamplator am gasit pe internet un articol care mi-a atras atentia si pe care l-am salvat. Astazi l-am pus in practica. E numai bun pentru lectiile de toamna. Articolul in gasiti aici.

Luati o foaie de hartie si desenati conturul unor frunze pe el. Eu am ales un carton nu foarte gros si colorat destul de deschis.
Cei mici vor putea sa decoreze frunzele cum doresc ei. Buburuza a fost fericita sa aleaga singura culorile si modelul :)
Eu i-am aratat desenul din articolul respectiv ca sa inteleaga mai bine enuntul si am scris pe o foaie alaturata cateva semne grafice din care sa aleaga.

Cei mici vor putea exersa astfel manuta pentru scris si vor realiza un frumos desen in acelasi timp!

2 comentarii:

  1. Daca ar invata sa termine ce incepe ar fi super ... mai exersam :))
    Astept idei asemanatoare deoarece pe caiete nu mai vrea sa scrie.

    RăspundețiȘtergere