Imagine

luni, 29 octombrie 2012

Lego Sudoku

Buburuzei ii plac tare mult jocurile de acest gen. Pana acum Sudoku a avut doar printat pe hartie si piesele erau din bucatele de hartie.

Am gasit un articol cu o idee extraordinara si fara sa stau pe ganduri am decis sa-i construiesc si eu buburuzei un Sudoku numai al ei.

Este foarte usor de realizat. Eu am avut in casa o cutie sub forma unui patrat. E buna deoarece ii pui capacul si o poti depozita langa celelalte jocuri. In interiorul cutii am lipit patru patrate din folie de spuma de culori diferite pe care le-am impartit cu marker-ul in cate patru. Dupa experienta legumelor din spuma am folosit marker pentru CD-uri si acesta se usuca fara probleme.

Am ales cate patru bucati de piese Lego in patru culori diferite si jocul este gata :)


Eu am pus in aceeasi cutie si continutul a doua Busy Bags apropiate ca tema.

Busy Bag Sudoku
si

Busy Bag Lego Patterns

Sursa o gasiti aici.

Spor la joaca va dorim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu