Imagine

duminică, 7 octombrie 2012

Mic dejun de week-end (2) - Inghetata

Totul a inceput intr-un week-end cand am incercat sa-i fac un copac ... total nereusit.

Ideea este ca a incantat-o pe buburuza sa aiba parte de astfel de "surprize". Drept urmare, am inceput sa ma documentez si sa caut exemple cat mai usor de realizat. Cu "talentul" meu nu pot sa incerc orice :)

Little Lucky are multe exemple din care sa ne inspiram. Eu am ales pentru acest week-end un sandwich INGHETATA. Exemplul dupa care m-am inspirat in gasiti aici.

Si rezultatul ....
"Mami, maine ce surpriza imi faci?" ... Hmm ... oare acum vrea in fiecare zi? :)

3 comentarii:

  1. arata bine.:)
    ce-ai folosit?
    cea rosie e branzica de-aia mica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 2 felii de paine pe care le-am prajit si l-am pus pe tati sa le decupeze dupa model :D, sunculita taraneasca decupata cu o cana din aia mica de tot ... se vrea de cafea ... eu o tin sa-i dau ei siropurile in ea, cascaval ... cu fundul de la cana l-am decupat ca sa fie mai mici cerculetele si branzica Babybel. Acum mi-am cumparat forme ... sunt in cautare de modele cu fluturasi si floricele :))

      Ștergere
    2. asa da, branzica babybel, banuiam ca aia e.

      Ștergere