Imagine

duminică, 21 octombrie 2012

Plasa de paianjan

Nu am mai realizat un craft de ceva zile. Drept urmare astazi m-am gandit sa realizam un paiajan numai bun pentru Halloween ... asta daca culoarea roz il mai face sa para de Halloween :))


Nu aveti nevoie decat de o farfurie de carton, acuarele, pensule, ochisori mobili si sfoara.

Ca si mod de realizare, cei mici vor colora la inceput farfuria intr-o culoare aleasa de ei.
Dati cu culoare neagra pe palma celor mici si realizati paianjanul pe farfuria uscata in prealabil.
Dupa ce se usuca paiajanul ii puteti lipi ochisorii. Daca nu aveti ochisori mobili puteti desena repede unii.

La sfarsit realizati gauri de jur imprejur cu un perforator de hartie si lasatii pe cei mici sa teasa panza de paianjan dupa cum vor ei.

Ideea am preluat-o de aici.

2 comentarii:

  1. buna, iti urmaresc blogul de curand dar cu multa placere :).
    chiar daca e roz, paianjenul vostru este inspaimantator :))) deci e de halloween.
    imi place ideea de tesut panza, chiar ma gandeam zilele acestea sa facem ceva cu tesut (nu am mai incercat pana acum).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur cand citesc ca blogul nostru este urmarit cu interes :) Sper sa gasiti idei interesante.

      Noi am cusut o gentuta cu ceva timp in urma http://amintiridebuburuza.blogspot.co.uk/2012/09/gentuta.html
      dar ma gandesc ca putem sa decupam din carton diverse fructe si legume de toamna pe care sa le perforam la fel ca plasa de paianjan. Noi mai avem un carton cu niste pinguini pe el si au niste hainute cu care sa-i imbraci ... si ii imbaci tesand tot cu un snur. O sa incerc sa pun si cu ei un post.

      Ștergere