Imagine

marți, 23 octombrie 2012

Puisor

Astazi am pregatit o noua surpriza in farfurie pentru buburuza. O noua masa vesela pe baza careia am inceput sa discutam despre o tema noua. Daca o sa ne cititi in continuare o sa aflati despre ce tema este vorba :)

Eu am vrut sa iasa un curcan, dupa feed-back-ul buburuzei a iesit un puisor :))


Ca si ingrediente am folosit 2 felii de paine pe care le-am taiat sub forma de cerc. Intre cele 2 felii de paine am pus o felie de sunca si una de cascaval, ambele decupate cu aceeasi forma.
Ochii i-am facut din masline, ciocul, piciorele si penele din mere rosii si verzi.
Soarele l-am realizat dintr-o felie de lamaie iar iarba din merisoare.

Ce parere aveti? Seamana mai mult cu un pui sau cu un curcan?

Ideea am preluat-o de aici.

8 comentarii:

  1. pui! clar! :)
    si a mancat combinatia asta de fruct cu paine si cascaval?

    RăspundețiȘtergere
  2. A mancat intai o felie de paine cu cascaval, apoi cealalta felie cu sunca si la sfarsit merele. Cu merisoarele nu prea am avut succes dar o sa mai incerc peste cateva zile.

    RăspundețiȘtergere
  3. pui!:)
    am facut eu curcanul.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pui sa fie atunci :) Vreau si eu linkul :)

      Ștergere
    2. stai sa pun postarea, ca am avut-o pe blogul vechi.
      revin cu linkul.

      Ștergere
    3. http://10littlelucky.blogspot.ro/2011/11/meniu-pentru-copii-mese-vesele-curcan.html

      Ștergere
  4. Si eu tot pui as zice sau poate o corcitura pui-curcan ( la ce "minuni" sunt acum in comert, e foarte probabil sa iasa cu defecte genetice :)) Orice ar fi, imi place!

    RăspundețiȘtergere