Imagine

miercuri, 3 octombrie 2012

Razboi

Initial aveam niste carti de joc cu printesele Disney dar am reusit sa pierdem din ele.
Am gasit recent unele cu Little Pony si le-am cumparat. Bun, le-am cumparat, dar sa le si folosim.

Razboi a fost singurul joc care mi-a venit in minte.
Razboi am mai incercat sa jucam acum ceva timp asa cum va povesteam aici.

Am jucat inainte de a dormi la pranza o tura. Cand s-a trezit mi-a zis: "Mami, hai sa jucam razboi!"

Din punctul meu de vedere mi se pare super. Sa va dau cateva argumente:
1. Nu dureaza mult.
2. Cei mici invata sau repeta notiunile de mai mic, mai mare.
3. Invata sau repeta sa numere.
4. Inteleg ca nu pot castiga de fiecare data.

Ca si mod de joc, eu am scos din pachet cartile de la 1 la 10. Le-am amestecat si impartit in mod egal cu fata in jos.
Fiecare intorcea cate o carte. Buburuza a fost prima.
Cel cu cartea mai mare lua cartea adversarului.
Daca ambii intorceam acelasi numar, puneam pe masa numarul respectiv de carti de joc si cel cu ultima carte mai mare castiga toate cartile.

Voi ce jocuri de carti care s-ar putea juca cu cei mici mai stiti? Eu tare as vrea sa mai incerc si alte jocuri impreuna cu buburuza :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu