Imagine

joi, 25 octombrie 2012

Simtul tactil - Care este forma?

Inspirata de exercitiul de limba engleza pe care l-au facut buburuzele la festivalul toamnei am pus in practica un mic joc pentru a exemplifica simtul tactil.
Daca va intrebati cum a fost la festivalul toamnei, am povestit pe larg aici.

Ce am facut?
Am luat un saculet (eu aveam unul de la jocul de Tangram) si cateva obiecte avand diverse forme geometrice (triunghi, cerc, oval, patrat si dreptunghi).
Nu fac reclama la firmele respective dar eu aceste obiecte le-am gasit ieri la repezeala :)


Ca si mod de joc luam cate o piesa, o puneam in saculet si inchideam saculetul.
Ii dadeam buburuzei saculetul si o rugam sa ghiceasca ce forma are obiectul din interiorul lui.
Dupa ce il pipaia spunea ce este.
O rugam sa deseneze forma care credea ea pe o foaie de hartie alatura. La sfarsit deschidea saculetul si verifica daca a avut dreptate :)

Voi ce jocuri mai stiti pentru a exersa simtul tactil?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu