Imagine

vineri, 26 octombrie 2012

Simtul vizual - Ce obiect lipseste?

Daca am discutat despre pipait, astazi ne oprim asupra vazului.

Am jucat cu buburuza un joc nu foarte lung dar care a atras-o. Cu ajutorul acestui joc am discutat despre VAZ.

Ce am facut. Am luat un carton pe care am asezat anumite obiecte.


Am rugat-o sa se uite foarte atent si sa vada ce obiecte sunt asezate pe cartonul respectiv.
Am intrebat-o daca a vazut ce obiecte sunt si am rugat-o sa inchida ochii. Mai apoi am luat un obiect de pe carton si i-am spus sa deschida ochii. Ce obiect lipseste?
Asa am facut si cu restul obiectelor pana cand am ramas cu un singur obiect pe carton.


Ce am observat. Daca pastrez pozitia obiectelor pe carton va sti sa spuna ce obiect lipseste. Daca modific pozitia obiectelor va fi mai dificil sa-mi spuna ce obiect am luat de pe carton.

Sper sa va placa micul nostru joculet! Spor la joaca va dorim!


2 comentarii: