Imagine

joi, 18 octombrie 2012

Turta dulce Little Pony

Astazi am cumparat de la Lidl o carte cu retete de fursecuri si cateva forme de decupat cu personajele din Little Pony.

Antoaneta mi-a impartasit o reteta de turta dulce, reteta pe care am incercat-o si eu si pe care o puteti gasi aici.

Aveti mai jos ingredientele si modul de preparare pe care le-am luat la randul meu din reteta respectiva.

Ingrediente:
100g unt,
100g zahar,
1 ou,
175g faina,
1/2 lingurita cu ghimbir,
1/2 lingurita cu scortisoara,
1/2 lingurita de cuisoare macinate,
1/2 lingurita cu nucsoara,
1 pliculet praf de copt.

Preparare:
Amestecati faina cu praful de copt, scortisoara, nucsoara, cuisoarele, ghimbirul si un varf  de sare. Adaugati untul taiat cubulete si framantati bine. Aluatul seamana cu niste frimituri.
Se adauga oul si zaharul, se framanta bine si se da la rece pentru circa 2 ore.
Apoi se intinde o foaie si se taie diverse forme care se pun intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptor.

Eu nu am gasit in graba ghimbir si cuisoare macinate, dar chiar si asa,  am incercat-o si noi.
Concluzia ... au fost delicioase. Multumim mult pentru reteta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu