Imagine

miercuri, 7 noiembrie 2012

Bufnita din amprenta / Handprint owl

Buburuza a fost tare incantata de tabloul cu curcani pe care l-am pictat cu ajutorul manutelor. Drept  urmare am cautat o alta idee asemanatoare. De data aceasta am ales un tablou cu BUFNITE.

Cum va spuneam si in articolul cu curcanii, o activitate usoara si amuzanta la care am lucrat impreuna cu buburuza.

O bufnita am realizat-o folosind amprenta mainii buburuzei si una amprenta mainii mele. Buburuza a fost cea care a ales culorile celor 2 pasari.

Aveti nevoie doar de o coala de hartie, acuarele si pensule. Aplicati culoarea pe suprafata palmei dupa care folositi palma ca si stampila. Nimic mai simplu si minunatul tablou e gata :)


Sursa o gasiti aici.

4 comentarii:

  1. Ce mult imi plac tablourile facute cu tehnica amprentei! A iesit tare dragalas :)Sa-l puneti in rama! Bufnitele sunt putin cam suparate ca vine iarna? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt dragute, dar cred ca una dintre ele... pluteste.;))

    RăspundețiȘtergere