Imagine

sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Calendar de Advent 2012

Va invitam intr-un articol anterior sa imi impartasiti ideile voastre in ceea ce priveste activitatile ce pot fi realizate cu cei mici in perioada sarbatorilor de iarna.

Daca sunteti curiosi cu ce ne vom umple noi timpul pe parcursul lunii Decembrie .... cititi acest articol pana la capat :)

In acest moment as vrea ca acesta sa fie exact programul pe zile, dar in functie de perioada respectiva poate o sa schimb cateva dintre zile intre ele.

In unele zile am trecut mai multe activitati deoarece nu m-am putut decide la care din ele sa renunt. O sa fim in vacanta, asa ca ar trebui sa ne incadram :)

1. Realizam ornamente pentru brad

2. Bem ciocolata calda si
coacem un chec cu forma lui Mos Craciun

3. Realizam o stea de pus in varful bradului de Craciun

4. Scriem scrisoarea pentru Mos Craciun

5. Spalam ghetutele in asteptare lui Mos Nicolae si
realizam cadouri de Mos Nicolae pentru cei dragi

6. Activitati educative cu Mos Nicolae

7. Realizam felicitari

8. Activitati educative om de zapada

9. Seara de film in familie si
o surpriza culinara

10. Mergem sa vedem beculetele

11. Activitati educative braduti

12. Realizam cadouri din pasta FIMO

13. Mergem la patinoar

14. Discutam despre spiridusii lui Mos Craciun

15. Mergem la Opera  - Craiasa zapezii sau Craciunul Feliciei

16. Pictam figurine din ipsos pentru cadouri

17. Activitati educative fulgi de nea si
alegem o jucarie cu care nu ne mai jucam pentru a o darui cuiva care are nevoie

18. Realizam ornamente pentru fereasta - decupam fulgi de nea

19. Coacem fursecuri / turta dulce si
alegem un joc pe care sa-l jucam in familie

20. Activitati educative cu zapada

21. Activitati educative cu Mos Craciun

22. Confectionam o sorcova

23. Desenam din amprente simboluri ale sarbatorilor

24. Coacem cozonac,
impodobim bradul si
mergem sa colindam ... asta deja am inceput datorita Minisongului :)

In fiecare zi vom asculta colinde si vom citi cate o poveste de Craciun.
O sa alcatuim o lista cu povesti pe care le vom citit pe parcursul lunii Decembrie. Inca astept ideile voastre aici pentru a realiza aceasta lista.

O sa mai avem o lista cu filme pentru seri friguroase in familie. De asemenea este in pregatire si va astept sa-mi impartasiti ideile voastre aici.

Voi v-ati hotarat ce o sa faceti cu cei mici?

Sarbatori fericite va dorim!

7 comentarii:

  1. Merci mult Lucky :) Eram cu buburuza in brate si am sters din greseala comentariul in loc sa-l public.

    O sa revenim cu articole pe parcursul lunii viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multe idei si foarte faine! Abia astept sa vina luna Decembrie. Pana atunci caut o reteta de ciocolata calda, stii tu una?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, si noi asteptam cu nerabdare luna Decembrie :)

      Pentru reteta de ciocolata calda nici eu nu am nimerit-o pana acum. Mi-a spus o prietena ca foloseste cacao de la Mega Image, marca lor, cu zahar brun, eventual lapte praf daca vrei mai cremos. Eu o sa incerc zilele astea sa vad cum este si o sa-ti spun.

      Ștergere
  3. Tii, ce bine v-ati organizat! Eu deocamdata adun idei, ca sa nu fim de tot descoperiti, dar multe cred ca o sa le facem si in functie de inspiratia de moment. Numai de-am avea zapada de Craciun, altceva nici nu mai conteaza! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare bine ar fi sa avem un pic de zapada ... noi plecam cu trenul de sarbatori la Galati si liniile sunt cam proaste in zona aia, asa ca nu imi doresc multa zapada decat dupa ce ne intoarcem acasa :)
      In schimb Maria e innebunita dupa zapada si sper sa putem merge cu saniuta, sa facem om de zapada si sa ne batem cu bulgari.

      Ștergere