Imagine

miercuri, 14 noiembrie 2012

Calendar de Advent / Advent Calendar

Eu am inceput pregatirile pentru Craciun. E adevarat ca fac doar munca de cercetare momentan, dar in curand o sa incepem sa punem in practica ideile pe care le adun de ceva vreme.

Pregatim o lista cu povesti pentru Craciun si o lista cu filme/desene animate pentru sarbatorile de iarna.

Abia dupa ce am trecut peste comentariile primite pana acum de la voi am realizat ca ar fi frumos sa avem si un calendar de Advent (multumim mult Ioana pentru idee).

sursa: aici

Ca si in cazul povestilor si a filmelor v-as ruga sa-mi impartasiti idei in legatura cu activitatile ce pot fi cuprinse in acest calendar. M-ati ajuta enorm, mai ales ca eu nu am mai facut asa ceva pana acum.

Lista la care ne vom opri noi o sa apara la sfarsitul lunii Noiembrie :)

Va multumesc mult si abia astept sa vad ce idei de activitati aveti voi planificate cu cei mici!

4 comentarii:

  1. si eu planuiesc un advent calendar. in fiecare zi il va astepta o jucarica/carticica sau un dulce.
    planuiesc sa fie lucrusoare ieftine, deja m-am apucat sa strang cate ceva.
    inca nu m-am gandit la forma pe care o va avea. ma incurca tare forma cadourilor. sunt mai mari, mai mici, subtiri etc. tre sa ii gasesc o forma potrivita calendarului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu aveam in plan sa fie gen panou. Am cartonase ca cele de la pungile de pus la cadourile de sarbatori (nici nu ma gandeam eu ca le voi folosi). O sa scriu ceva in mijlocul lor si ea va lua cartonasul zilei respective. Ma gandeam sa ii scriu cate o activitate de genul ... mesterit felicitari de Craciun. Dar pana la urma sunt 24 de activitati :)) Eu nu am pe lista asa multe.

      Ștergere
  2. pai poti sa combini si cu o jucarica (poate fi una educativa/creativa) sau o carticica (de colorat sau cu specific Craciun).
    eu de ex am niste bile de polistiren (sunt 4 in punguta si daca raman in pana de idei, le pot imparti pe astea pe 2-3 zile, si vom folosi tehnici diferite de pictare/mazgalire)pe care le vom transforma in globulete pt. brad.
    sper sa reusesc sa scriu un articol in care sa enumar tot ce planuiesc pe fiecare zi. si ne putem inspira una de la alta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jucarii nu stiu daca o sa-i pun. Doar ce o sa primeasca de la Mos Craciun (ma rog, la tati la serviciu, la gradi, acasa, etc). Si uite asa isi da copilul seama ca Mos Craciun poate fi fals ... mie mi-a zis ca cel de la tati de la serviciu de anul trecut era fals :D

      Intr-adevar eu voi avea zile de activitati creative pe diverse teme ... brad, ingerasi, stelute, etc. O sa le intercalez cu zilele in care vom face prajituri, de exemplu.

      Daca faci o lista tare as vrea sa o vad si eu. Mi-as dori pana pe 1 Decembrie sa ma duc sa cumpar si materialele necesare pentru activitatile practice. La noi sigur vor fi nasturi ... au mers foarte bine la activitatile de toamna :)

      Ștergere