Imagine

duminică, 11 noiembrie 2012

Curcani din forme geometrice / Turkey Shapes

O noua activitate cu curcani :)

Saptamana aceasta am fost in vacanta. Majoritatea activitatilor au fost si ele de vacanta. Am mers mai mult pe mana buburuzei si am facut ce a cerut ea. Astazi i-am propus o activitate care nu o solicita foarte tare si pe care a acceptat-o din prima.

Nu a trecut foarte mult timp de cand buburuza a inceput sa deseneze.  E un subiect la care avem destul de mult de lucrat :) Pentru astazi ... am desenat curcani din forme geometrice. Am desenat curcani din inimioare, cercuri, triunghiuri, patrate si dreptunghiuri. Mai bine zis, buburuza a desenat. Eu nu am facut decat sa-i arat modelul :))


Mai multe activitati cu CURCANI gasiti aici.

Sursa acestei activitati o gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu