Imagine

sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Descopera cuvantul / Find the hidden word

Un joc foarte usor de realizat si care ii va atrage pe cei mici :) Vor trebui sa gaseasca cuvantul ascuns si sa-l citeasca.

In ce a constat jocul nostru. Pe doua foi de hartie alba am scris diverse cuvinte folosing un creion cerat alb. Eu am scris cuvinte scurte de genul OM, CAP, BOB, ELF, etc. Puteti incerca si cu litere.

Cand i-am aratat foile buburuze credea ca foia de hartie este alba.

I-am dat un set de acuarele insotite de pensule si am rugat-o sa picteze foile.

SURPRIZA !!! Cuvintele ieseau la iveala si buburuza era incantata sa descopere ce se ascunde pe foaie :)

 

La inceput se minuna si ma tot intreba cum de se intampla asta. La sfarsit mi-a spus: "Mami, tu le-ai scris. E scrisul tau!" :))

V-as sfatui sa folositi culori mai inchise pentru a pune cuvintele in evidenta. Asa cum se vede in poza noi am incercat cu roz ... a mers, dar e loc si de mai bine :)

Sursa o gasiti aici.


6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sa stii ca ar merge acum de sarbatori. Ai un link? :)

      Merci

      Ștergere
    2. http://littleluckyrock.blogspot.ro/2012/06/stelute-surpriza.html

      Ștergere
  2. Arata supeeer ... As face de Craciun ceva in genul asta :) Cu literele a fost tare incantata ... a spus la toata lumea de ce i s-a intamplat. Sa stii ca se vede mai bine cu galben :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu toate astea, vreau sa incerc si cu alb.:))

      Ștergere
    2. Tu cu alb si eu cu galben ... cred ca la alb se minuneaza de unde apar cuvintele sau desenele ... la galben cum de nu se sterg :) fiecare cu farmecul lui

      Ștergere