Imagine

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Filme de Craciun / Christmas Movies

Ne pregatim pentru luna Decembrie cu o lista de carti pe care le putem citi cu cei mici in asteptarea lui Mos Craciun. De ce sa nu avem si o lista a filmelor ce pot fi vizionate cu cei mici in aceasta perioada?

sursa: aici

Eu ma gandesc sa fac o mica lista cu filmele ce pot fi vizionate in perioada sarbatorilor de iarna. Ca si in cazul cartilor cu povesti va rog sa-mi impartasiti orice titlu pe care l-ati recomanda. As include atat desenele animate cat si filmele pentru copii de genul "Spargatorul de nuci". In acest an buburuza a inceput sa guste si genul acesta de filme, pe langa desenele animate.

Lista cu filmele pe care buburuza le va viziona o sa o postam la inceputul lunii Decembrie :)

Multumim!

4 comentarii:

  1. Noi suntem tot la faza de desene:) Avem DVD-ul cu Mickey din poza de mai sus, e fain, si are ca bonus un episod din Little Einsteins cu Craciunul.
    Ar fi vreo 2 episoade cu Peppa's Christmas pe Youtube si tot acolo, Spot's Christmas - din doua parti - simpatic si usor, in engleza. Cam atat imi vine in minte acum, de anul trecut... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Adina!

      Te mai asteptam si cu alte recomandari, poate cu ce o sa alegi pentru anul acesta! :)

      Un week-end frumos!
      Laura

      Ștergere
    2. Acum mi-am amintit, pe Franklin l-am descoperit mai recent - Franklin's Christmas Gift http://www.youtube.com/watch?v=ky4COSqPI9k

      Ștergere