Imagine

vineri, 9 noiembrie 2012

Povesti in asteptarea Craciunului / Christmas Stories

sursa: aici

Suntem inca in luna Noiembrie, dar iarna se apropie cu pasi repezi. In curand vom scoate la bataie paietele, sclipiciul si multe alte materiale in ton cu sarbatoarea Craciunului. Noua ne place foarte mult Craciunul si de la inceputul lunii Decembrie vom mesteri cadourile de Craciun pentru cei dragi.

Am de gand sa realizez o mica activitate pentru buburuza in acest an care se va intinde pe parcursul lunii Decembrie pana in seara de Ajun. Va voi da mai multe detalii in ultima zi a lunii Noiembrie :)
Pana atunci am nevoie de ajutorul Dumneavoastra pentru a putea pregati aceasta activitate. As vrea sa va rog sa-mi spune-ti titlul a cat mai multor carti / povesti cu si despre Craciun, povesti ce pot fi citite in asteptarea Craciunului.

Va multumesc mult, mult de tot!

24 de comentarii:

  1. cred ca stiu ce vrei sa faci :)))...si eu vreau sa fac asta, asa ca m-am aprovizionat cu cat mai multe carti (cumparate sau de la biblioteca):

    1. Dear Santa, de Rod Cambell (gasesti prezentarea ei pe blogul Adinei - our english homeschool). Ff frumoasa. Noi am gasit-o la biblioteca si deja am luat-o sa nu "dispara":)).

    2. Dorinta de Craciun a lui Buzunaras de Ann Bonwill, Russel Julian

    3. Paddington si surpriza de Craciun de Michael Bond, R.W. Alley

    4. Vine Mos Craciun (ed. Prut) - de asamblat din carton sania mosului si nu mai stiu ce.

    5. 24 de povesti amuzante in asteptarea lui Mos Craciun (mai e varianta cu Povesti magice si alta cu Povesti nastrusnice)

    6. mai am o carte cu Nasterea lui Iisus, cu puzzle pe fiecare pagina (nu mai stiu acum cum se numeste)si inca vreo 2 in engleza

    Si pe la sf lui nov. mai trebuie sa fac un drum la biblioteca sa mai iau.... ca pana la 24 mai am de adunat :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa ma semnez...ma cheama Carmen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine Carmen. Astept si alte titluri. Daca stii si povesti, ar fi bine si asa. Multumesc mult de tot,
      Laura

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Pai ... ajuta-ma atunci :))

      Sa achizitionez 24 de carti va fi dificil ... unele au chiar mai multe povesti de Craciun, dar eu vreau individuale :P asa ca m-ar ajuta si titluri de povesti in atmosfera Craciunului, nu doar carti ...

      planul meu e un pic mai maricel ... nu se limiteaza doar la carti :D

      Ștergere
    2. cred ca am maxim 2 carti de Craciun.:))
      dar uita-te la mine pe FB, am pus mai multe linkuri cu carti de Craciun acum cateva zile.

      si am citit azi la Laura ca ne va prezenta cate o carte de Craciun pe zi, sigur iti vor fi de folos postarile ei.:)

      Ștergere
    3. Super, o sa intru la ea sa vad. Depinde cand va incepe sa le prezinte. Eu am nevoie sa fie totul pregatit pana la 1 Decembrie :)

      Ștergere
  4. Laura, admir de multa vreme blogul tau si pot spune ca am gasit aici niste idei fantastice. Te felicit pentru ideile extraordinare.
    Pentru aceasta activitate iti recomand urmatoarele carti:
    *The Grich who stole the Christmas ( de Dr Seuss - toate cartile sale sunt foarte frumoase)
    *The Polar Express (de Chris Van Allsburg)
    *Pete the Cat saves Christmas( de Eric Litwin - de asemeanea povestile sale sunt deosebite)
    *The Life and Adventures of Santa Claus ( de L Frank Baum)
    *The Night Before Christmas
    *The Nutcracker
    *The twelve days of Christmas
    De asemenea poti gasi multe idei pe youtube cu o simpla cautare.
    Mult mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Iulia, atat pentru cuvintele frumoase cat si pentru recomandari.

      Un week-end frumos, Laura!

      Ștergere
  5. Eu anul trecut am adunat o multime de carti de craciun, cred ca am intoxicat-o pe fiica-mea cu atata Craciun:)) Ne-au placut la nebunie!
    Eu am comandat cateva de pe nautilus.ro Uita-te aici http://www.nautilus.ro/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=35&Itemid=1 si frunzarese - ei pe astea le cam au pe stoc, deci le trimit repede (de fapt daca stai in Buc poti trece pe la ei).
    In afar' de alea, am prin prin Diverta anul trecut niste oferte si am luat http://www.amazon.co.uk/The-Christmas-Unicorn/dp/0192793098 si inca una, imi scapa acum numele.
    Asta am prins-o second hand pe picasa - http://www.amazon.co.uk/Sound-Bar-Book-Christmas-Reindeer/dp/144540396X/ref=sr_1_10?s=books&ie=UTF8&qid=1352530542&sr=1-10
    Poti comanda carti de Craciun in engleza de la Usborne de la http://www.facebook.com/events/470877392964916/ din catalogul https://www.facebook.com/media/set/?set=a.157209141084872.35791.136333069839146&type=1&l=3f0b78af14 (eu am luat ceva zilele astea, astept sa-mi ajunga, plata prin ramburs)
    Si, nu in ultimul rand, free online pe site-ul meu favorit http://www.wegivebooks.org/books/search?utf8=%E2%9C%93&search=christmas&commit=Search (un search dupa Christmas).

    Spor la cautat, abia astept sa vad ce veti citi!!
    Adina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! O sa ma uit pe link-uri. Eu de aceste site-uri nu stiam pana acum. O sa fac o lista cu cartile/povestile pe care o sa le citim si o sa o postez la sfarsitul lunii! :)

      Ștergere
  6. Aaa, ce bine pica postarea ta!! La fix! Eu caut o carte noua legata de Craciun pe care sa le-o daruiesc pruncilor de Mos Nicolae. In fiecare an cumparam una noua si anul acesta inca nu m-am hotarat la nimic! O sa urmaresc discutiile de aici, cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andru,

      Sper sa gasesti in discutiile de aici un titlu care sa te atraga! Sa-mi spui la ce te vei opri! In ceilalti ani ce carti le-ai cumparat?

      Laura

      Ștergere
  7. Sa vedem, sa vedem. In primul an, cand Una avea patru luni, i-am daruit Gramatica Academiei! :)) In al doilea an, a fost o carte tare, tare iubita, de la editura Crisan - "Prima mea carte de Craciun" (http://www.edituracrisan.ro/aindex.php?show=cat&cat_id=76&page_size=4&mode=book&book_id=202). Apoi "Vine Craciunul", de la Litera International (http://www.pravaliacucarti.ro/352-carti-pentru-copii/vine-craciunul-povesti-colinde-podoabe-si-merinde-p20445) - foarte, foarte frumoasa, imi place si mie mult: povesti calde, cateva idei de crafturi, ilustrata frumos. Am luat, de la editura Predania, "Hristos se naste", iar anul trecut am ales, de la Cartea Copiilor, "Povestea primelor daruri de Craciun" (http://www.carteacopiilor.ro/catalog_daruri_de_craciun.php).

    Cam asta avem, deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Andru!

      Cred ca o sa fac o lista cu ce am primit de la voi.

      Ai putea sa-mi spui titlul catorva povesti din cartile pe care le-ai mentionat?

      O sa-mi fie cam greu sa cumpar 24 de carti. Pe langa carti o sa apelez si la povesti individuale, daca pot sa le numesc asa :)

      Laura

      Ștergere
  8. http://www.grupulcorint.ro/magazin/index.php?dispatch=products.view&product_id=2175 - exact ce-ti trebuie tie, daca am inteles eu bine! Si totul intr-un volum, nici pomeneala sa cumperi 24 de carti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu pot sa zic mai mult pentru ca stric surpriza :) dar am nevoie fie de 24 de carti individuale, fie de 24 de povesti :) De asta te intrebam titlul catorva povesti, in ideea ca poate sunt de autori cunoscuti si le pot gasi pe net.

      Ștergere
  9. 'Twas the night before Christmas - e free acum pe amazon http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B0094GEGJ2/theche0d-20
    Stii sa-l iei? sa il citesti pe computer.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Adina,

      Pana acum am luat direct din Kindle store dar pe asta nu-l gaseste decat daca bag linkul direct. Trebuie sa-i dau buy? Poti sa-mi spui tu cum sa fac?

      Merci,
      Laura

      Ștergere
    2. Da, tre sa dai pe 'Buy now with 1 click' (pretul e inca 0).

      Ștergere
    3. Multumesc mult Adina. M-am lasat bagubasa pana la urma. Mi-am facut cont, am instalat Kindle pt PC si dupa imi mai cerea si shipping address. O sa ma uit in Kindle Store poate o sa mai apara ceva ca acolo mergea mai usor. Avea niste imagini tare dragute.

      Ștergere
  10. poate va sunt de folos si astea: http://www.freehomeschooldeals.com/free-homeschool-curriculum-20-christmas-themed-freebies/ sunt free acum, not for long. E posibil sa treb sa-ti faci cont pe site-ul care le ofera, currclik. spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Adina. Am vazut postul tau pe FB si deja ma uitam pe titluri. Mi-am facut cont, foarte repede a mers, si acum astept sa le descarc.

      Laura

      Ștergere