Imagine

duminică, 11 noiembrie 2012

Sarbatorile se apropie / Holidays are coming

Planul meu initial era ca pana la 1 Decembrie sa mergem in continuare cu activitatile dedicate toamnei. E adevarat ca in paralel eu am inceput sa ma documentez pentru sarbatorile de iarna :))

Au aparut deja articolele dedicate sarbatorilor ce vor urma, lucru care ma bucura deoarece am din ce sa ma inspir :)


Astazi am fost cu buburuza in oras. Ajungem la un magazin de decoratiuni interioare si intram in el. Nu aveam in plan ... magazinul deja avea articole pentru Craciun. Daca am scapat-o in magazin, am iesit din el cu decoratiuni pentru Craciun. Buburuza si-a ales singura ce a vrut, a spart un glob (norocul meu ca era unul ieftin) si a creeat un bol frumos si parfumat :) Bol de sticla, bilute parfumate, bile de lemn parfumate, globuri si Mos Craiun.

Mergem mai departe, trecem pe langa Starbucks, buburuza vrea gogoasa si banut de ciocolata ... de mica stie ce vrea :P
Daca ne oprim imi cumpar si eu o cafea (pe care am baut-o din mers ... locuri nu mai erau la mese). Paharul in spiritul Craciunului. L-am luat acasa pentru ca e numai bun pentru un craft de Craciun.

Ajungem acasa, tati si-a scos pe birou figurinele de Craciun ... le are de vreo 7 ani si a tinut sa-mi mentioneze ca i le-am luat eu de Mos Nicolae.
Anul aceasta o sa incerc sa apelez la cadouri cat mai hand-made cu putinta asa ca nu va primi alte figurine :P

Ati observat si voi ca se apropie sarbatorile?

2 comentarii: