Imagine

marți, 20 noiembrie 2012

Scriem literele in tavita cu sare / Salt tray writing

In ultima perioada nu prea am mai lucrat cu buburuza deoarece am inceput sa caut materiale pentru Craciun. Nu este o scuza, recunosc. In week-end m-a intrebat daca mai lucram si noi ceva :) Drept urmare i-am dat copilului fise ramase de la inceputul toamnei. Majoritatea cu elemente de scriere.

Astazi mi-am dat seama ca trebuie sa ma organizez altfel. Fara a povesti prea mult din casa, noi pana acum am repetat literele mari de tipar. Din toamna am facut incet, incet si literele mici, dar departe de a le recunoaste pe toate.

Ce sa fac eu repede? Solutia salvatoare a venit de pe un site pe care il urmaresc. Articolul din care m-am inspirat il gasiti aici.

Scriem cu o pana intr-o tavita cu sare :)


Pene aveam de la adunarile cu curcani, exercitiu pe care il gasiti aici.
Sare am gasit in camara, la fel si o tava :)
Am scos la iveala curcanul pe care l-am modelat din lut si l-am asezat langa tava cu sare. Cum am realizat acest curcan puteti vedea aici.
Ce am mai folosit? Setul de litere mari si mici de tipar de la jocul cu monstrul literelor. Nu erau pe aceeasi tema grafica, dar a fost singurul pe care il aveam la dispozitie intr-o perioada scurta de timp. Jocul cu monstrul alfabet il gasiti aici si sursa pentru litere aici.
Cam asta a fost la capitolul pregatiri.

Cum ne-am jucat. Eu ii aratam litera mica de tipar. Ea o recunostea si o scria folosind pana si sarea din dotare. Daca nu recunostea litera ii aratam litera mare corespunzatoare. Am reusit sa trecem prin toate literele si vom reveni asupra subiectului in curand.

Voi ce jocuri ati mai folosit pentru a repeta/invata literele mici de tipar?

2 comentarii: