Imagine

duminică, 2 decembrie 2012

1 Decembrie 2012

Pe 1 Decembrie am dat startul activitatilor de Craciun. Si mai important, am sarbatorit ziua Romaniei.

De dimineata am plecat inspre Antipa pentru a participa la atelierul pregatit de Holy Molly. Buburuza merge de anul trecut si ii place tare mult. Cand prindem o Sambata libera cu siguranta mergem la Antipa.

Pe drumul pana la muzeu buburuza a fost tare incantata sa vada steagurile pe masini si pe cladiri si mi-a povestit ce au invatat la gradi pe aceasta tema. M-a rugat sa-i cumpar neaparat si ei un steag.

Ajungem la muzeu, lasam buburuza la atelier. Mami si tati se duc la Starbucks. Intru pe net sa vad cand este parada si sa ne organizam in legatura cu ce sa facem in continuare. Parada nu am mai prins-o.

Cand luam buburuza observam steagul de pe Palatul Victoriei, fericire maxima. "Mami, mami vreau steag."


Reusim sa ajungem la metrou si mergem pana la Universitate. In pasaj luam un steag de la un magazin de artizanat si multumim buburuza. Ne continuam plimbarea inspre Lipscani.


Imi aduc eu aminte ca pe Lipscani exista un magazin cu materiale pentru craft, intram si cumparam pasta Fimo. Fiind prima oara cred ca am ales trei pachete diferite. Sper sa o pot folosi. Daca da, o sa vedeti zilele urmatoare :)

Ne tragem un pic sufletul la masa si ne continuam drumul inspre magazinul Cocor. Mare si placuta ne-a fost surpriza de a o vedea pe buburuza alaturi de grupul vocal Minisong pe panourile publicitare ale magazinului.


Unde am fost in continuare? La Muzeul National de Istorie. Am ramas un pic dezamagita. Am putut vizita doar Columna lui Traian si Tezaurul. Buburuza a fost placut impresionata, eu un pic dezamagita. Ma asteptam sa pot vedea mai mult.


Sa nu mai zic de o statuie complet indecenta din fata muzeului. O adevarata lectie de anatomie pentru cei mici (mai ales la varsta buburuzei).

La sfarsitul zilei ne-am oprit la Chocolat, tot era in apropiere, unde ne-am indulcit cu cate o prajitura.
Eu una sunt indragostita de Mousse au chocolat. Se pare ca si buburuza dupa ce mi-a mancat prajitura :))) Eu va arat poza cu prajitura aleasa de buburuza. La mousse nu am mai apucat sa-i fac poza.


Sper ca ati avut o zi frumoasa de 1 Decembrie.

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu