miercuri, 5 decembrie 2012

1. Fise de iarna / Winter worksheets

Aseara am lucrat cateva fise cu buburuza. Fise avand la baza tema sarbatorilor de iarna.


Am o mapa rosie pregatita cu fise diverse la care mai apelam din cand in cand. Nu pot spune ca am un anumit tip de fise in ea. Am de la labirinturi, la fise de colorat, de decupat. Mai contine fise de matematica sau cu exercitii de scriere. Ce mai, de toate pentru toti :) Singurul punct comun este ca sunt specifice iernii.

De aceasta data am avut fise cu exercitii de scriere, fise de decupat si fise cu adunari.

Ce m-a bucurat a fost faptul ca buburuza a fost atenta cat a lucrat. La o fisa cu adunari avea de adunat 2 saniute cu 3 saniute. Rezultatele posibile erau 4, 2 si 6. In dreptul celor 2 saniute scria cifra 1 si in dreptul celor 3 saniute scria cifra 3. Buburuza a remarcat singura ca fisa era gresita si a corectat-o. A trecut cifra 2 in dreptul celor 2 saniute si mi-a spus ca rezultatul corect nu era disponibil asa ca a scris singura 5.

Fisele cu exercitii de scriere si cea de decupat le-am luat din pachetul de Craciun de aici.
Cizma cu omul de zapada o gasiti aici.
Fisele cu adunari le gasiti in pachetul cu reni de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu