Imagine

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Bedlam Cube

Nu am mai scris de ceva vreme despre jocurile pe care noi le-am achizitionat si incercat.

Jocul pe care vi-l prezint acum l-am primit anul trecut de la buni si pentru ca nu era potrivit cu varsta buburuzei l-am urcat sus in dulap. Astazi scoteam din dulap materialele pentru activitatile de iarna si buburuza l-a zarit. Mai mult pentru ca era roz ... in fine, a trebuit sa il scot de la naftalina.

Momentan 2 piese inca nu si-au gasit locul in cub ... dar buburuza a petrecut toata seara mesterind si incercand sa realizeze cubul :)


Imi place jocul pentru ca ii pune mintea la contributie si pentru ca sunt o multime de solutii posibile.

Nu am poza cu cubul terminat, asa ca pentru solutia finala aruncati un ochi aici  :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu