Imagine

marți, 18 decembrie 2012

Care este palaria omului de zapada? / Put the hat on the snowman

Un alt joc pentru a invata/repeta literele mici de tipar. 

E iarna si conform calendarului nostru de Advent intr-o zi ne-am ocupat de oamenii de zapada. 
Nu am reusit sa facem un om adevarat de zapada, dar vom face cu siguranta unul la munte. Pana atunci am mesterit un om de zapada si ne-am jucat in casa cu tot felul de materiale pe aceasta tema.

Am gasit un material tare dragut cu oameni de zapada. Fiecare om de zapada avea scrisa pe el cate o litera mare de tipar. Separat aveam palariile cu cate o litera mica de tipar pe ele. 

Ce a avut buburuza de facut. A avut de gasit palaria corespunzatoare fiecarui om de zapada. 
Am apelat la monstrul alfabet si de aceasta data, numai ca a ramas cam flamand :)) 
Daca un om de zapada ramanea fara palarie pentru ca nu recunostea litera acesta ajungea in burta monstrului.


Daca doriti acest material il puteti descarca de aici.

Un material la fel de dragut este si cel cu fulgii de nea despre care am povestit aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu