Imagine

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Christmas Countdown 2012

Astept de cateva saptamani sa incepem activitatile dedicate Craciunului!


Folosind activitatile de aici am realizat Calendarul de Advent.

M-am tot gandit ce forma sa-i dau. Din lipsa de spatiu am optat pentru primul an in care realizam un astfel de calendar la o ghirlanda.

Am pus monopol pe o parte din biblioteca si am atarnat pe o sfoara plicuri micute si colorate de la 1 la 20. In fiecare plic e cate un biletel cu activitatea din ziua respectiva. Pe o parte a biletelului va fi o imagine de iarna pe care sa o coloreze. Avem doar 20 de plicuri pentru ca pe 21 Decembrie vom pleca in vacanta.

Am adaugat 2 braduti pe care i-am lucrat cu buburuza iarna trecuta, cartile cadou pe care le vom citi cate una pe zi, materialele pentru activitati si o mapa rosie. Avem paiete, sclipici, pom-pom-uri, tot felul de minuni, idei sa avem :)

In mapa rosie o sa-i pun in fiecare zi cateva foi cu diverse activitati. Decupat, colorat, exercitii de scriere, litere, poze, etc.

Lista cartilor cadou o gasiti aici.

De dimineata s-a trezit la ora 8 (nici cand merge la gradi nu reuseste asta) si m-a intebat:
"Mami, pot sa iau o activitate si o carte? ...
Tare sper sa nu scrie ca trebuie sa fac curat la mine in camera"
I-am spus de ieri ca in cadouri sunt carti :)

O iarna cat mai frumoasa sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu