Imagine

luni, 17 decembrie 2012

Craciunita cadou / Polymer clay poinsettia

Am continuat seria cadourilor de Craciun cu o frumoasa craciunita din pasta polimerica.


Mi-au placut intotdeauna obiectele realizate din aceasta pasta insa cu talentul meu artistic nu am avut curajul sa incerc. Vazand pe blog-ul Roxanei si discutand mai apoi cu ea mi-am zis sa incerc si eu. M-am inspirat de la ea pentru realizarea acestei frumoase brose pe care o sa o daruim unei persoane tare dragi buburuzei.

Daca vreti sa vedeti ce minunatii a realizat Roxana, va invit aici.

Pot sa va spun ca am folosit atat pasta Fimo cat si Cernit pentru ca nu am gasit culorile pe care le vroiam de la aceeasi firma dar s-au copt minunat si in aceasta combinatie.

Pasii necesari realizarii acestei craciunite ii gasiti aici.

4 comentarii:

  1. Imi place! Acum nu pot sa nu-ti zic: "ti-am zis eu!" :)
    Bravo! E foarte reusita! Sunt sigura ca va fi un cadou foarte apreciat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot Roxana. Sa stii ca am lucrat cu buburuza. Ea a taiat pasta si modelat bilutele, eu le-am dat forma si la sfarsit ea le-a dat cu lac.

      Astept sa mai vad modele noi la tine din care sa ma inspir :)

      Ștergere
    2. Laura, nu stiu cand voi mai avea timp sa scriu :( Ne pregatim de vacanta, mergem la bunici, in Iasi. Ne vom intoarce dupa Revelion.

      Ștergere
    3. Si noi plecam de pe 21 Decembrie si ne intoarcem pe 7 Ianuarie, asa ca o sa intram si noi si blog-ul in vacanta. Daca nu mai apucam sa vorbim va dorim un Craciun Fericit si sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

      Ștergere