Imagine

marți, 11 decembrie 2012

Draga Mos Craciun / Letter to Santa

In ultima perioada am fost prinsi cu tot felul de activitati si nu prea ne-a mai ramas timp de craft-uri asa cum mi-as fi dorit. Insa nu am uitat sa scriem scrisoarea pentru Mos Craciun :)

Anul acesta am gasit un set tare dragut, numai bun de folosit in acest scop.
Ce contine setul? Hartie personalizata pentru scrisoare, plicuri, un semn de pus in geam ca sa stie mosul unde sa se opreasca si o carticica in engleza.
Mai bine sa va arat :)


Si ce a cerut buburuza de la Mos Craciun?


O invitatie la atelierul de balet "Spargatorul de nuci" a primit de la Mos Nicolae ... probabil a aflat de la Mos Craciun ca-si doreste :)

Oricat am incercat sa cenzurez Minimax-ul am ramas cu Nenuco profesoara ... cel putin nu a mai cerut alte lucruri vazute in reclame (le-as numi eu altfel dar nu e frumos).

Sa vedem acum daca a fost suficient de cuminte incat sa primeasca ce isi doreste. Ea spune ca a fost cuminte ... in general :))))

2 comentarii:

  1. Si eu zic ca a fost cuminte! Ce, ai vazut tu pana acum copil obraznic?!!! :))))

    Peste mine a dat norocul, David nu e pasionat de reclame, habar nu are cine e nenuco, si nici eu nu stiu :))))
    As spune si eu ceva "de bine" despre aceste jucarii intens promovate, reclame care spala creierasul celor mici si buzunarul celor mari, dar ma abtin, ca altfel risc sa ma dai afara :)))
    Ideea e ca, am vazut ca stau frumos pe piedestal in magazine, sunt "fruncea" :))) Din punctul meu de vedere, nu fac cat costa! Noi trecem foarte rapid de ele, nici nu le bagam in seama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, sunt perfect de acord cu tine in privinta acestor jucarii. Eu am inceput sa o las foarte putin la Minimax, ii pun desene de pe CD-uri, plus ca cele de pe CD-uri sunt in engleza si e mai bine pentru ea ca mai prinde cate ceva din zbor. Eu am observat asta la ea pe la sfarsitul lunii Noiembrie ... vroia foarte multe "jucarii" vazute in reclame. Am inceput sa-i prezint alte optiuni. I-am spus ca nu are un dormitor pentru papusi de exemplu. Ea s-a gandit ca vrea caleasca. Ok, mult mai bine decat masina de facut ciocolata (cine stie cu ce prafuri in ea) sau aparat de vopsit parul. La Nenuco nu prea a vrut sa renunte oricat i-am povestit eu cati bebelusi are deja ... cel putin asta nu ii dauneaza sanatatii ... problema e ca, costa mult si se va juca cu ea maxim cateva zile.

      Ștergere